W RAMACH ZAMÓWIONEGO LOGOTYPU

ZAWSZE OTRZYMUJECIE PAŃSTWO
PROFESJONALNY PROJEKT
3 WERSJE DO WYBORU /NA ŻYCZENIE WIĘCEJ WERSJI/
PRAWA AUTORSKIE
W CENIE
ZREALIZOWANY PROJEKT
W 6 FORMATACH
PLIKI POPRAWNIE PRZYGOTOWANE DO DRUKU


Logotyp - jako narzędzie marketingu i komunikacji to coś więcej niż znak graficzny, to część identyfikacji wizualnej firmy.

Forma logo, logotypu zawsze zależna jest od potrzeb przedsiębiorstwa, jego profilu i zakresu działania. Jest to podstawowy element wizerunku firmy i zarazem solidny grunt pod opracowanie spójnej identyfikacji wizualnej. Posiadając nazwę firmy można przystąpić do stworzenia logo firmy - biznesowego symbolu - w zgodzie z „zasadami sztuki” projektowania logotypu. Logo firmy powinno pozostać spójne z działalnością firmy, jej kulturą biznesową i pozostałymi formami prezentacji. Doskonale rozumiemy proces projektowania logo, potrafimy zaprojektować niepowtarzalny symbol marki (logo firmy, logotyp) w taki sposób, aby jak najwyraźniej wyeksponować jej niepowtarzalne atrybuty.



Łatwa do zapamiętania nazwa, czytelne logo firmy są podstawą do budowy komunikacji firmy z otoczeniem (profesjonalne projektowanie logo, logotypu ). Projekty logo muszą być niezwykle przemyślane, tak aby docelowy projekt logo realizował wiele zadań, jakie stawia przed nim identyfikacja wizualna firmy. Po wielu latach może się zdarzyć tak, że to właśnie marka firmy (logo firmy) jest jej najcenniejszym elementem, dlatego warto inwestować w projekt logo i co za tym idzie w profesjonalne projektowanie logo już od samego początku.

Dobre logo firmy powinno być proste, forma logotypu - elegancka i czytelna w odbiorze. Ponadto projekty logo, projekty logotypu powinny też być spójne z działalnością firmy, jak również z pozostałymi formami identyfikacji wizualnej firmy.